אבזור משלים למטבחים

בחירת אבזור משלים לחדרי מטבח היא אחת הנחוצות ביותר עבורכם. גם אם אתם סבורים כי סיימתם לעצב ולעבוד על המטבח שלכם, לא בהכרח כך הם פני הדברים. על פי בדיקות שערכנו בלא מעט מקרים בהם לקוחות באו להתייעץ אתנו, אם היו במטבח ארונות, מגירות ומקרר, חסר היה התקן שידות לאחסון ירקות ופירות שלא יכולים להיות מוכנסים למקרר, כמו בצלים ותפוחי אדמה. אם היו ארונות ומגירות ללא רכיבי אחסון אחרים, היו חסרים מדפים להצבת תבלינים ורכיבי הכנת מזון קטנים אחרים לשליפה מהירה. לכן, אם אין לכם אבזור משלים למטבחים, סימן שזה מה שנחוץ לכם כדי לסיים לעבוד על פרויקט המטבח שלכם.

התקן שידות לפירות וירקות

פירות וירקות יוכנסו בדרך כלל למקרר, אבל כל בר דעת יודע שישנם חריגים בעניין, כמו תפוחי אדמה, בטטות, בצלים, פטרוזיליה, ועוד. בשביל גידולים אלה קיימות שידות ייעודיות בהן ניתן לאחסן את הרכיבים הללו. הרכיבים מאוחסנים בסלים ייעודיים בתוך השידות אשר גם מספקים שימור למוצר וגם מאפשרים שליפה מהירה שלו, ללא חשש מקלקול או שינוי פאזה לרעה מסוג כלשהו במוצרים אלה.

מדפי מטבח בודדים

קניית ארונות ומגירות בסיטונות למטבח היא אף פעם לא התשובה הסופית לרכיבי האחסון שלכם. כל בעל מטבח זקוק למספר מדפים אשר יסייעו לו להטמיע עיצוב בוטיק במטבח וגם לאחסן של תבלינים ורכיבי הכנת מזון קטנים לשליפה מהירה. מדפי מטבח בודדים גם מעשירים את עיצוב המטבח וגם מספקים התנהלות קלה ונוחה יותר בתוכו, ולכן הם משאת נפשו של כל בעל מטבח ביתי.

ארוניות קטנות ומזווים לאחסון ארוך טווח

ארוניות קטנות, או מזווה, משמשים לאחסון חפצים עודפים לטווח הארוך, או למטרה ההפוכה: אחסון דרך קבע של מוצרים לשימוש חוזר לטווח הקרוב. על פי רוב, אחסון מוצרים לטווח הקרוב כמו סכו"ם או צלחות ספציפיות בהם אתם נוהגים להשתמש, ייעשה ברכיבי אחסון קטנים כך שניתן יהיה למצוא מהר את המתבקש ולשלוף אותו החוצה. במקרה של אחסו לטווח הארוך, מומלץ לעבוד עם מזווה רחב יריעה אשר יספק נפח אחסון רב לתכולה המבוקשת.

למידע נוסף אודות אבזור מטבחים היכנסו לרהיטים עתיקים והתרשמו ממגוון רחב של אבזורים משלימים למטבח !