ארונות אמבטיה מעוצבים לבית

 
מאז ומעולם היוו ארונות אמבטיה עזרי אחסון מרכזיים בחדר הרחצה הביתי. לצד מגירות, ומדפי מקלחת מניקל ואלומיניום, שימשו הארונות כעזרי האחסון המרכזיים, כאשר רוב התכולה היא לשימוש בטווח הארוך, בעוד שהתכולה לשימוש בטווח הקצר מאוחסנת בארוניות, מגירות ומדפים חשופים. לכן, כאשר אתם קונים ארונות אמבטיה מעוצבים לבית – תצטרכו לבחון אותם ממספר זוויות ופרמטרים כדי לדעת מה מהם הכי יתאים לבתים שלכם.
 
כמות ציוד האחסון שלכם קובעת את גודל הארון
 
ישנן משפחות בהן ארונות אמבטיה הם מעטים, לעומת אלו שזקוקים לארונות רבים וגם גדולים לאחסון של התכולה שלהם. בדרך כלל, על פי מספר הדיירים בבית ניתן להעריך בהערכה טובה למדי מה תהיה קיבולת הציוד אחסון שלכם, ולפיכך – לדעת איזה ארון תצטרכו. ככל שיש לכם יותר דיירים בבית, כך תצטרכו לכוון לארון אמבטיה גדול יותר שישלים את אחסון התכולה שברצונכם לשים בו.
 
סוג עיצוב הארון
 
סוג עיצובו של ארון האמבטיה קובע את מידת התאמתו לחדר. לכן, תצטרכו לבחון את חדר האמבטיה שלכם מבחינת צבעים, צורות וגדלים שונים של אביזרים כגון פרזול ומדפים כאלו ואחרים. בחדר בו האביזרים קטנים והוא עצמו קטן – יתאים יותר ארון קטן, ולהיפך – כאשר מדובר בחדר ואביזרים במידות גדולות. באשר לעיצוב הארון, חשוב להתמיד בעיצוב של רכיבי האחסון בחדר על מנת ליצור רצף המשכי ולא ארון שיהווה טעות עיצובית מרגע הצבתו במקום שלו.

חשוב לוודא שיש אחריות ויינתן מענה לכל בעיה שתתגלה בארון
 
החברה המספקת קטלוג ארונות אמבטיה חייבת לספק לכם גם אחריות על המוצר, ושירות ככל שתתבקש. החברה צריכה להעמיד לרשותכם שירות לקוחות דרכו ניתן ליצור עמה קשר בנוגע לארונכם על כל בעיה שלא תקרה. על מנת למנוע בעיות – חשוב להקפיד לרכוש ארון מחומרי בוטיק, שהוכחו כחומרי ייצור עמידים בסביבות רטובות כמו חדרי אמבטיה: עצים שעברו אימפרגנציה ומתכות אלחלד בלבד.
 
מחירי ארונות אמבטיה
 
המחירים משתנים בהתאם לגודל הארון, עיצובו וסוג חומרי הייצור. ככל שהעיצוב טוב יותר וחומרי הייצור משובחים יותר, כך עולה מחירו של הארון. ככל שהוא גדול יותר, עולה מחירו בהשוואה לדגם מוקטן יותר מאותה קולקציה.