כורסאות טלוויזיה מתכווננות

כורסאות טלויזיה אלה מציגות סוג חדש של קדמה שלא נראה בשנים עברו. אמנם כורסאות טלויזיה במשך שנים לא מעטות זכו בהטמעת מנגנונים חשמליים קלים המבצעים תנועות קלות למשענת, אבל מה שיש כאן הוא הקדמה בהתגלמותה: רכיבים טכנולוגיים שהם מלאכת מחשבת של ממש, אשר שולטים על כל פינה בכורסה. בדרך זו, כל אחד יוכל ליהנות מישיבת בוטיק על כורסאות טלויזיה מעוצבות ומתוכננות היטב.

כורסאות טלויזיה חשמליות עם משענת מתכווננת

המשענת המתכווננת היא טריק שידוע ללא מעטים מאתנו, ולאלו שלא מכירים, מדובר על בקר שבאמצעותו ניתן להשעין או להקשות את המשענת לכיוונכם בזווית 90 מעלות, לבחירתכם. הבקר באותן כורסאות טלוויזיה היה עד כה פשוט, וללא הרבה אפשרויות. כאן, אתם נהנים ממגוון רחב של אפשרויות השענה של המשענת. ניתן להשעין בזווית מאד כהה וכמעט לשכב על הכורסא וניתן לחזור לזווית ישרה וליהנות מישיבה רגילה כמו על כסא, לבחירתכם. כמובן שבדרך יש עשרות אפשרויות השענה שנבחרות באמצעות בורר מצבים שמותקן על הבקר.

כורסת טלויזיה מתכווננותכורסת טלוויזיה מעוצבת

כורסאות טלויזיה חשמליות עם גופף ישיבה מתכוונן

גוף ישיבה מתכוונן הוא רכיב חדש יחסית בתחום כורסאות טלויזיה. הכוונה היא שהרכיב עליו אתם יושבים יכול לנוע קדימה או אחורה לבחירתכם. ניתן לכוון אותו ביחס למשענת, או להשאיר אותו בלתי תלוי ולכוון ללא קשר אליה. כורסאות טלוויזיה אורטופדיות מכילות לימיטר על הבקר, כך שאם גוף הישיבה נכנס לפוזיציה שמסכנת אתכם (למשל צפויה למעוך או לעקם לכם את הגב) הכורסה נעצרת בתנוחת הבריאות האחרונה ולא מתקדמת. בתום כמו כורסאות טלויזיה חשמליות מתכווננות מאד חשוב להקפ]יד שתכונה זו תהיה ברכיב הישיבה שלכם.

כורסאות טלוויזיה בהתאמה אישית עם מנגנוני כוונון משוכללים

בואו ליהנות מכורסאות טלוויזיה מיוחדות עם מנגנוני כוונון בהתאמה אישית. כורסאות טלוויזיה מעוצבות מקנות לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל יציבה נכונה, והתאמה דקורטיבית מושלמת לכל בית. יועצי העיצוב שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לבחור כורסאות טלויזיה דקורטיביות בהתאמה אישית. בואו להבטיח לעצמכם כורסת טלויזיה שלא תרצו להפסיק לשבת עליה! מי שמעוניין לחדש את רכיב הישיבה הזה יכול להיעזר במומחים ולהגיע לנוסחת עיצוב בית מהפכנית ולרמת נוחות שטרם הורגשה בענף!