מכונת קפה למשרד

משרד שכיף לעבוד בו, ושהאורחים חשים בו כמו בבית הוא משרד שיש בו מכונת קפה משרדית. מכונה להכנת קפה משמשת את כל באי המשרד, מבקרים ועובדים קבועים כאחד. כשאתם בוחרים מכונת קפה למשרד, חשוב לשים דגש על נושאים שונים אשר עושים אותה מתאימה לשילוב בסביבה המשרדית. נושאים אלו יהוו את ההבדל בין מכונה להכנת קפה במסעדות ובתי קפה או מאידך – מכונה קטנה לשימוש ביתי, לבין המכונה לשימוש המשרדי שיש לה מאפיינים שונים לחלוטין.

יעילות

הדבר הכי חשוב במכונה להכנת קפה במשרד הוא היעילות. לפרמטר זה יש 2 מאפיינים חשובים: פרק הזמן הנדרש להכנת הקפה והמאמץ הפיזי המושקע לשם הכנתו. ככל שהמכונה מהירה יותר ומצריכה מינימום מאמץ, כשרוב תהליכי ההכנה נעשים באוטומציה, כך עובדי המשרד חשים מרוצים יותר, האורחים מחוברים יותר להוואי המשרדי וגם לכם – כבעלי החזקה יהיה כיף ביותר להכין קפה במכונה שכזו.

מכונת קפה למשרד קטןמכונת קפה למשרד

אופן העיבוד

עיבוד הקפה יכול להיות ידני, אבל מומלץ יותר שהוא יהיה אוטומטי מלא או מופק בידי קפסולות. בעיבוד ידני, מדובר במכונת-אומן להפקת הקפה. למה אנו מתכוונים? המכונה מכילה ראשי-הפקה אליהם מוזגים אבקת קפה או אספרסו ומעבדים את המשקה עם מים חמי הזורמים במעלה המכונה כלפי מטה לכיוון ראש ההכנה. במצב כזה יהיה בזבוז משאבי קפה, כי הצפי הוא שכל עובד או אורח ירצה לשים כמה שיותר אבקה. כאשר המכונה מופעלת על אוטומט, או שאתם כבעלי החזקה דואגים להזין את המכונה באבקת קפה למילוי מכל שלם (כנהוג במכונה אוטומטית), או שאתם מציידים את העובדים בקפסולות (מכונה מפיקה באמצעות קפסולות), וכך הקפה מחולק בין העובדים באופן יעיל ללא בזבוז משאבים תלול.

גודל המכונה

ללא ספק, גודלה של מכונת קפה למשרד תלוי בגודלו הוא ובכמות האנשים שהוא מאכלס ליום. ככל שיש יותר אנשים שייהנו מאותה מכונת קפה, כך היא צריכה להיות גדולה יותר, להכיל מים ואבקות בכמות מוגדלת ולהיות בנויה לספק קפה מכמה שיותר סוגים בשביל להפוך את החוויה למעניינת. בדרך כלל, מכונות קפה למשרד אכן נבחרות על סמך הגודל, שהוא בראש ובראשונה כמות האנשים הצפויה להשתמש במכונה ביום עסקים אחד.