צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם:
שם:
טל':
אימייל:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ריהוט משרדי

 
ריהוט משרדי מתאפיין במספר קטגוריות שחשוב, לעניות דעתנו, לקיים את כולן, אלא אם כן חלקן לא רלוונטיות בשל היותכם משרד זעיר או שאינו עוסק בנושאים בהם עוסקים המשרדים הבינוניים והגדולים בדרך כלל. אנו נציג לכם את כל חלקי המשרד כפי שידועים לנו, כמי שמשווקים ריהוט משרדי, על מנת שתוכלו בנקל לעצב את משרדיכם בריהוט המתאים ביותר בכל מקום.

חדר המתנה
 
חדר ההמתנה הוא הלובי המשרדי, ובו ישנן עמדות המתנה. בדרך כלל מדובר על 1-2 שולחנות, עד 10 כסאות, וגם 2-4 ספות וכורסאות משדריות. מקובל לשים מראה בפינות המתנה, מעמד לעיתונים בקרבת השולחנות, ולספק רק רהיטים נוחים וידידותיים למשתמש על מנת שיזכרו את משרדיכם כמשרד שירותי אשר דואג ללקוחותיו גם כאשר הוא עסוק ולא יכול להתפנות לטפל בהם בו ברגע דוגמאת: שולחנות קפה , כורסאות טלויזיה ועוד...

עמדת המזכיר/ה
 
בעמדה זו מקבל נציג הקבלה במשרד, שהוא כמובן מזכיר או מזכירת החברה את הטלפונים השונים שמופנים לעובדי המשרד השונים, וכן עוסק בלוגיסטיקה המשרדית. בעמדה זו נדרש שולחן גדול עם לפחות 3 כסאות. נדרשת גם כוננית שתהיה מעל, מתחת לשולחן או לצד השולחן כיחידה נפרדת. חשוב לקנות כוננית בהתאם לצרכים המשרדיים שלכם ולא להתחיל מכוננית ענקית על מנת שלא תוציאו סכומי כסף גדולים. תמיד תוכלו להרחיב את הכוננית, שכן כמעט כל כונניות המזכירויות בשוק ניתנות להרחבה ידנית.
 
חדרי העובדים
 
לעתים ישנם חדרים ממש, עם 3 קירות ודלת, ולעתים המסדרון הראשי במשרד מחולק למחיצות מסוג "קיוביקים". המחיצות הללו הן קירות בגובה 3/4 אליהן ניתן לחבר שולחן באמצעות ריתוך ישיר, וכן להציב שידות מגירות. בכך, מתחם שכזה נהפך ליחידה שהיא כמו חדר וחוסכת לכם בהליך בניית חדר או חלוקת המסדרון לחדרים. בחדרים ממשיים חשוב לדאוג שיהיה, כאמור, שולחן בהתאם לסדר הגודל בו משתמש העובד, והתקני אחסון שונים לשירותו – החל מארון ועד שידות ומגירות סמוך לשולחן.
 
מטבח משרדי
 
המטבח המשרדי צריך להיות עתיר בהתקנים שונים המאפיינים כל חדר אוכל אחר כגון שולחן גדול או שולחנות אישיים לכל 1-4 עובדים, מקומות ישיבה, וארונות מטבח יוקרתיים המתאימים למשרדים.
 
צרו קשר אתנו על מנת להתאים ריהוט משרדי למקום עבודתכם!
Fotolia 6060830 Subscription XXL Fotolia 7825485 Subscription XXL Modular Office Furniture Quantum Modern Cherry shutterstock 46497631